Tinex Group er et norsk teknologiselskap som representerer internasjonale selskaper innenfor områdene telekommunikasjon og industrikomponenter.
TINEX Group AS ble etablert i 1991 under navnet TINEX AS av Erik Nordang som representerte Kathrein i Norge. I 1996 begynte Werner Fuchs i TINEX AS og siden den gang har organisasjonen utvidet seg til flere selskaper som dekker områdene forsvar og sikkerhet, samferdsel og kommunikasjon. TINEX Group AS er i dag markedsledende leverandør av antenner til teleoperatørene i Norge.
Nå søker vi en
Junior salgsmedarbeider
Vi har for tiden stor pågang fra våre kunder og vi søker derfor etter en salgsmedarbeider. Motiveres du av salg, kundekontakt og et supert arbeidsmiljø? Da kan vi tilby deg fast stilling hos oss!
Vi er et lite team på 4 faste ansatte pluss innleid medarbeidere fra vårt datterselskap og nabofirmaer for vårt lager. Teamet vårt er godt innarbeidet med høy uformell takhøyde.
Ansettelseform
Fast etter prøvetid. Stillingsprosent fra 50% til 100%, etter avtale.
Arbeidsoppgaver
-
Salg, service og kundebehandling innenfor telekommunikasjon. Hovedsakelig innkommende forespørsler.
-
Oppfølging av eksisterende kundeportefølje
-
Utarbeide tilbud og øvrig salgsarbeid
-
Ordremottak, registrering, logistikk og enkle økonomioppgaver
-
Vil også forekomme arbeid på lageret.
Som salgsmedarbeider må du ha kunnskap om produktene du skal selge for å kunne gi kundene den informasjonen og veiledningen de trenger. Du må også ha kunnskap om kundene. Du skal gi råd og veiledning og yte service, slik at bedriften får fornøyde kunder som ønsker å komme igjen og igjen.
Ønskede kvalifikasjoner
-
Vi søker en person med teknisk forståelse
-
God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk
-
Kundeerfaring innen salg og/eller markedsarbeid
-
Tillitsvekkende, serviceinnstilt og en god relasjonsbygger
-
Gode datakunnskaper (Microsoft Office)
-
Førerkort klasse B er kreves
Personlige egenskaper
En salgsmedarbeider hos oss må like å ha kontakt med mennesker. Du må like å prate, utstråle tillit og være glad i høyt tempo og aktivitet.
-
Du trives med salg og kundekontakt
-
Du er en god kundebehandler
-
Ærlig og seriøs
-
Du er flink til å planlegge, organisere og gjennomføre en strukturert hverdag
-
Målrettet
Vi tilbyr
-
Trivelige kolleger og et hyggelig arbeidsmiljø preget av flat struktur og god takhøyde
-
Konkurransedyktige betingelser
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger
-
Kantineordning
-
Meget god opplæring
-
God lønn
Arbeidssted
Verkseier Furulunds vei 1, 0668 Oslo.
Høres dette ut som det kan være noe for deg?
For ytterligere informasjon om stillingen, kontakt Christian Fuchs på christian@tinexgroup.no eller på 900 87 909.
Søknadsfrist snarest - Løpende vurdering
Salgsbetingelser
Intro
Dekant AS is a Norwegian registered company with the organization No. 922 712 999 (hereinafter Dekant).
Validity
These General Terms of Business shall be applicable to all contractual relations between the involved parties (customer and supplier) unless other agreement is done contractually. Any other terms of trade from counterparty, do not apply.
All orders (by email, fax or post) become legally binding on the ordered when they reach Dekant.
The sales contract for a given order is made effective by written confirmation through Dekant or upon mutual preparation and execution of a special sales contract. Unless otherwise stated, a written offer is binding for 30 days following the date of the offer.
Terms of delivery and payment
Delivery terms shall be interpreted according to the current ”Incoterms” at the time when the order was placed. Unless otherwise agreed, the delivery shall be ”FCA Dekant” Oslo (Incoterms 2010) producing factory in question and according to the instructions given by the Purchaser. Payment shall be made in full within 15 days after date of invoice. Overdue payments will be charged additionally.
Exchange rate
Dekant will cover variations of up to +/-3% of the quoted exchange rate. Any variation greater than +/-3% between the quoted exchange rate and bank sell exchange rate at date of invoice shall be applied to the Buyer’s account resulting in an extra cost in the event of a less favourable rate or a credit in the event of a more favourable rate.
Export license
In case the goods offered are subjected to the granting of an export license in compliance with the country of origin, the customer must first apply for an export license from the appropriate authorities. Delivery time is valid, when export license from the country of origin is granted. In the event that an export license is refused or withdrawn, the order shall be cancelled, with no claim or rights resulting there from for either party.
Guarantee / warranty
After receipt of delivery the supplied goods immediately have to be examined for quality and completeness, otherwise any complaints or claims about defects and damages concerning the delivery shall be deemed to be invalid.
Any damage caused by wear and tear or use not accordingly to product specifications from true manufacture will not be covered. The warranty period shall be accordingly to true manufacture.
Packaging
According to our discretion the supplied goods will be packed to commercial standard. All packing charges will be paid by the customer. The packing material is calculated at best and cannot be returned.
Force Majeure
The following shall be considered as force majeure: industrial disputes, strikes, lock-outs, riots, fires, embargo, floods, mobs, war, currency restrictions or any other circumstances beyond the control of the Parties. The Party wishing to claim relief by force majeure shall notify the other Party without a delay upon the intervention and the cessation of it.
Liability
Dekant liability will be limited to the value of the goods only and not for any consequential damages or losses howsoever caused.
Confidentiality
All quotations supplied or communicated by Dekant shall be treated by involved parties as company confidential. Without prior approval, our quotation cannot be published or disclosed, or made use of, reproduced or copied by any parties unless otherwise agreed on.
Law
The sole place of fulfillment for delivery and payment obligations is the seat of Dekant.
All legal relations between the Customer and Dekant are regulated by Norwegian law. The place of jurisdiction for all disputes is Oslo. Dekant is also entitled to sue at the Customer’s seat.
If one or more provisions in these Terms of Business is or becomes ineffective or unenforceable in whole or in part, then the effectiveness of the remaining provisions is not affected.
Changes and extensions to these Terms of Trade as well as collateral agreements are only valid when made in writing.
Communication and marketing
When trading with Dekant you agree that Dekant and its employees can contact you regarding your order/delivery/trade, and also send you digital communication regarding any news and marketing matters that might be relevant for you. Marketing preferences can be adjusted at any time.
Date 30.06.2020